settingsLogin | Registersettings
Show Menu

So Jai Ho's final domestic collection is 109.38cr nett. Holiday is at 111.85cr nett - BOI.

+9 votes
177 views
in Opinion by All Time best! (301k points)

2 Answers

+4 votes

2cr ka difference.......aik ka positive wom tha aur aik ka highly mixed....aik akshay k career ki sab se badi hit aur aik salman khan k career ki one of the biggest disappointments..... in terms of boxoffice.... stardom stardom stardom

by Super-star (198k points)
0
I think you forgot marigold?
+1
dipansh........ ager hum past mein hi jeetay rahay to present barbaad ho jaye ga aur future tabah-o-barbaad ho jaye ga....... in other words tum akshay kumar ban saktay ho.....  touba touba aisa kabhe kisi k sath na ho
0
hahahahaha, khud career ki baat karte ho and khud past , future ki baat karte ho.  bade ajeeb ke hi jaise fan ho.
+4 votes

So Jai Ho llifetime collection increased by 2cr. May be 1st week increased mostly.

by Director (129k points)
reshown by
0
Ha ha I made this post highlight that only. People started comparing Salman & Akshay.

Categories

72.7k questions

278k answers

342k comments

1.8k users